mandag 20. januar 2014

S K A P E T



Vitrineskapet vårt er jeg veldig glad i:) 
Det har vært med oss en stund og er opprinnelig et gammelt IKEA skap som har fått et par strøk med hvitmaling. Det rommer masse og er perfekt til å lage små stilleben i. Jeg har fundert på å male det igjen, men blir ikke helt enig med meg selv ang fargen...  
Nja, vi får se hva det blir til;)






V A K K E R porselen fra Kina. 
Min kjære har arvet etter sine besteforeldre som bodde der i store deler av sitt liv og de
har virkelig tatt med seg så mye pent hjem til Norge. Sukk!





Pledd og puter kan man aldri få for mange av og når de ikke er i bruk er kurven fra 
House Doctor en fin oppbevaringsplass:) 


God ny uke! 


 
 
 

7 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Veldig koselige bilder fra vitrineskapet deres! Såå masse fint!

Happy uke

Caroline sa...

Så utrolig fint viterineskap! Ikke helt typisk ikea liksom. Fikk lyst på ett sånt.

Unknown sa...

Kjempefint skap!!
Har lyst på et slikt jeg og, og male litt på:)
Herlige skatter og detaljer hos deg ♥

idylloghim.blogspot.com sa...

Hei:) veldig koselig skap, å mange nydelige og dekorative ting;) Takk, for så hyggelig kommentar inne hos meg, det varmer;) Stor klem Ann Elin

Åpent^hus sa...

kjempefint skap.
så kjekt når man kan finne rimelige alternativer til de grudyre man kanskje har lyst på :)

god påske til deg

Anonym sa...

Hei!
Så utrolig fint vitrineskap! Lurte på hvor du hadde kjøpt det?

Mvh Marte

Anonym sa...

Hei! Jeg er på jakt etter et vitrineskap, har lyst på noe enkelt, så likte dette veldig godt! :) du skriver at det er fra Ikea, men kan du huske hvilket merke det er? :)