fredag 8. november 2013

Vinterstemning





Vinterstemning er for meg myk, deilig ull til å tulle seg inn i, massevis av levende lys, 
krispy og rå hvit himmel over hustakene og ikke minst mange av våre flotte dyr kledd i vinterdrakt. 
Nydelige blomster som minner meg om kong vinter er heller ikke feil på denne tiden av året og bar naken natur i form av tre. 

Det er det som er magiske vinterstemningen for meg:)

Dette er mitt bidrag til månedens utfordring inne hos NIB, Vinterstemning. 
Flere fine bidrag finner du her.

Fin fredag. 



9 kommentarer:

Unknown sa...

Så nydelig stemning, og herlig bidrag!!
Lykke til ♥

Og god helg:)

Jane sa...

Kjempe nydelig vinterstemning. Lykke til og ha ei riktig god helg :-)

Cherry Blossom Blog sa...

Herlig stemningsfullt bidrag,
- vakkert ♥
God helg til deg!
Klem *veronika

Heddas gode grunner sa...

God stemning i bildene dine. Den søteste kaninen... <3
God helg!

Den første løvetann sa...

Kjempefint bidrag og flotte bilder!
Lykke til!

God helg!

Klem
Ingrid

Lite hi sa...

Åh, så vakkert! :)

Vi har også det kanin-nattlyset. Det er såå sjarmerende :)

♥ God helg til deg ♥
Smil og klem fra Lite hi

Our photos sa...

Beautiful are your photos!
See you, RW & SK

Barkeblikk sa...

Hei! Koste meg med inspirasjons-bildene dine på mobilversjonen i går, og måtte nå inn og gi deg en liten kommentar. Lyst og lekkert! Ønsker deg lykke til og ei god helg. Klem fra Monica.

Unknown sa...

Veldig flott! Følger deg fra nå av!
Klem fra Anne <3